Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

4ος αγώνας endurance @ Hellenic Slot Car Club


Την περασμένη Κυριακή πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Creative Hobby εξάωρος αγώνας αντοχής με τρεις ομάδες να τα δίνουν όλα για τη νίκη και να χορταίνουν οδήγηση πάνω στο βινύλιο.



ΟΚ, το report ενός τέτοιου αγώνα είναι περίπλοκο και κουραστικό, ωστόσο ο διργανωτής Χρήστος Νισκόπουλος το έκανε όσο πιο απλό γινόταν. Enjoy...

"Επιτρέψτε μου πιθανά λάθη ή  απροσεξίες αλλά η κούραση είναι μεγάλη και η πίεση για την αλλαγή στο χώρο του club μεγάλη…
Πριν την αναφορά του αγώνα να ευχαριστήσω την Ειρήνη που με την βοήθεια της η τετραπλή πίστα είναι ήδη λυμένη και το τραπέζι περιμένει να υποδεχτεί τις ειδικές που θα φιλοξενήσουν τα Rally

Αναφορά του αγώνα.
4ος αγώνας endurance για το Hellenic Slot Car.

Μετά από τον πρώτο με αυτοκίνητα LMP, ακολούθησε ο δεύτερος με Group C Slot it και ο τρίτος με ιστορικά NSR.
Σειρά λοιπόν τα GT της NSR. Οι συμμέτοχες «έκλεισαν» στις 11. Έτσι τρεις ομάδες αποτελούνται από τρεις οδηγούς και μια από δυο.
Τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα της NSR παίρνουν θέση μάχης.
Αναλυτικά οι αμάδες με τα αυτοκίνητα τους:
Audi R8 για τους Κουλουρίδη Πέτρο, «Αμερικάνο» και Γεωργαντά Φίλιππο ,
Porsche 997 για τους Κουλουρίδη Τίμο, Βεργανελάκη Νίκο και Χάιτα Ηρακλή,
Aston Martin GT3 για τους Πετρή Γιώργο, Σαμούρη Γιάννη και Νισκόπουλο Χρήστο και
τέλος CorvetteC6R  για τους Νεραντζή Γιάννη και Γαιτάνη Αλέξη.
Μετά τις απαιτούμενες δοκιμές και ρυθμίσεις στις 10:30 δίνεται η εκκίνηση. 16, 18λεπτα απαιτούνται για να ολοκληρωθεί ο αγώνας.
Οι ομάδες έχουν στην διάθεση τους δυο ζευγάρια ελαστικά διαφορετικής γόμας (Super & Ultra Grip)και υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν για τουλάχιστον 4 18λεπτα το δεύτερο ζευγάρι. Οι ομάδες του Πέτρου και του Γιώργου αποφασίζουν να ξεκινήσουν με την Super ενώ οι Τίμος και Γιάννης με την Ultra.
Τα κυριότερα σημεία του αγώνα:
1ο δεκαοκτάλεπτο…
Μετά τα πρώτα 18 λεπτά, κεφάλι έχει πάρει η ομάδα του Πέτρου, ακολουθεί 6 γύρους πίσω αυτή του Τίμου. Στην τρίτη θέση 6 γύρους πιο πίσω αυτή του Γιώργου και στην τέταρτη θέση ένα γύρο πίσω αυτή  του Γιάννη. 
2ο δεκαοκτάλεπτο…
Αλλαγή στην κατάταξη. Στην πρώτη θέση παραμένει ο Πέτρος όμως δεύτερος έχει περάσει ο Γιώργος, τρίτος ο Γιάννης και τέταρτος ο Τίμος.  Οι δυο ομάδες που έχουν επιλέξει να ξεκινήσουν με τα ultra grip λάστιχα (Τίμος & Γιάννης) αντιμετωπίζουν προβλήματα με ξεζανταρίσματα και χάνουν πολύτιμο έδαφος. Προβλήματα όμως και για την ομάδα του Γιώργου. Έτσι λοιπόν ο Πέτρος εκμεταλλεύεται τις περιστάσεις και κτίζει μια μικρή διαφορά.
4ο δεκαοκτάλεπτο…
Σταθεροί στις θέσεις τους Πέτρος και Γιώργος. Στην τρίτη θέση πλέον η ομάδα του Τίμου και πιο πίσω αυτή του Γιάννη.
5ο δεκαοκτάλεπτο…
Αλλαγή και πάλι στις θέσεις 3 και 4. Ο Τίμος αποφασίζει να «ξεφορτωθεί» τα ultra αφού δεν ταιριάζουν στο set up του αυτοκινήτου του και χάνει έδαφος…  42 γύροι χωρίζουν το πρώτο με τον τέταρτο..
6ο έως και 10ο δεκαοκτάλεπτο…
Αυξομειώσεις στις διαφορές ανάμεσα στις ομάδες χωρίς να έχουμε αλλαγή στην κατάταξη.
11ο δεκαοκτάλεπτο…
Η ομάδα του Γιώργου αλλάζει λάστιχα και όλα είναι ανοικτά…
12ο δεκαοκτάλεπτο…
Η ομάδα του Πέτρου αλλάζει λάστιχα
Αυξομειώσεις στις διαφορές ανάμεσα στις ομάδες χωρίς να έχουμε αλλαγή στην κατάταξη.
14ο δεκαοκτάλεπτο…
Η αντεπίθεση των Γιάννη και Αλέξη που έχει ξεκινήσει μετά το τέλος του 9ου δεκαοκτάλεπτου πιάνει τόπο…  Είχαν 26 γύρους (στο τέλος του 9ου δεκαοκτάλεπτου), η μέγιστη διαφορά, με τον δεύτερο Γιώργο και την ροκανίζουν γρήγορα… και στο τέλος του 13 δεκαοκτάλεπτου είναι μόλις 2!! Η ομάδα του Γιώργου δεν μπορεί να αποφύγει το αναπόφευκτο. Τα προβλήματα που είχαν οι Γιάννης και Τίμος στην αρχή του αγώνα με τα ελαστικά τώρα τα αντιμετωπίζει ο Γιώργος… Αντίθετα πιο ανώδυνα περνά την αλλαγή η ομάδα του Πέτρου που παραμένει μπροστά…
Το ενδιαφέρον μεταφέρεται στο κυνήγι της τρίτης θέσης …
Ο Τίμος ξεκινά και αυτός την αντεπίθεση του αφού πια η ομάδα του Γιώργου σχεδόν παραπαίει στο βινύλιο και χάνει έδαφος γύρο με τον γύρο… 

Καρό σημαία μετά από 288 λεπτά αγώνα….
1η θέση οι Κουλουρίδης Πέτρος, «Αμερικάνος» και Γεωργαντάς Φίλιππος . Δεν έχασαν σε κανένα σημείο του αγώνα την πρωτοπορία, δεν απειλήθηκαν ιδιαίτερα και δικαίως  είναι οι νικητές… Διαχειρίστηκαν τις ικανότητες τους και το αυτοκίνητο τους άψογα… Αιχμή του δόρατος της ομάδας, ο Πέτρος, «άνοιγε» την διαφορά σχεδόν πάντα όταν ήταν στην πίστα.
Ο Βαγγέλης σταθερός, γρήγορος και συνετός. Απολάμβανε, ουσιαστικά και εποικοδομητικά για την ομάδα του, όλον τον αγώνα… Μεγάλη έκπληξη, αναμενόμενη όμως, η παρουσία του Φίλιππου… Ας μου επιτρέψουν οι προαναφερθέντες, αλλά είναι το πρόσωπο της ομάδας. Σταθερός γρήγορος και με πολύ λίγα λάθη δεν έδωσε την ευκαιρία στους αντιπάλους…
2η θέση οι Νεραντζής Γιάννης και Γαιτάνης Αλέξης.  Μόνο ένας χαρακτηρισμός μου έρχεται στο νου… Πολύ σκληροί για να πεθάνουν… δεν έχασαν την ψυχραιμία τους, συνέχισαν να παλεύουν και να περιμένουν στραβοπατήματα… εάν δεν είχαν ταλαιπωρηθεί τόσο στην αρχή ίσως να μπορούσαν και κάτι ακόμα παραπάνω. Ο Παππούς επιτέλους θύμισε το παλιό καλό καιρό. Δεν ήταν μόνο σταθερότατος αλλά και πολύ γρήγορος κατά περιόδους βγάζοντας καρδιά νικητή και πρωταθλητή…  Έτσι «σκέπασε» τον πάντα συμπαθέστατο ικανότατο Γιάννη, που με την σειρά του έσπασε τα ρεκόρ αφού σε λιγότερο από 48 ώρες μεταμόρφωσε ένα άβαφο Corvette σε ετοιμοπόλεμο διεκδικητή…  
3η θέση οι Πετρής Γιώργος, Σαμούρης Γιάννης και Νισκόπουλος Χρήστος. Πάλι καλά να λέμε… Κρατούσαν το όνειρο ζωντανό για 10 18λεπτα. Διατηρούσαν μια εύθραυστη διαφορά από τον πρώτο… Και οι τρεις τους μέχρι τότε έδιναν το καλύτερο που μπορούσαν… Γιώργος και Γιάννης σταθεροί και γρήγοροι, ενώ ο Χρήστος δεν είχε την σταθερότητα που θα επιθυμούσε. Όμως ξαφνικά όλα γκρεμιστήκαν… Η αλλαγή του ελαστικού τους  κατέστρεψε… Το αυτοκίνητο έγινε δύστροπο και απρόβλεπτο.  Αν ο αγώνας είχε ακόμη 18 λεπτά μάλλον θα έχαναν και αυτήν την θέση.
Και στην 4η θέση οι Κουλουρίδης Τίμος, Βεργανελάκης Νίκος και Χάιτας Ηρακλής. Με το πιο «δύσκολο» και απαιτητικό αυτοκίνητο της παρέας μάλλον υπήρχαν στιγμές που πάλευαν να μείνουν στην πίστα παρά να διεκδικήσουν κάτι.  Ο Τίμος έχει το ταλέντο να παίρνει από το αυτοκίνητο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, ο Ηρακλής βάση δεδομένων ήταν εκρηκτικός ανά περιόδους, ενώ ο Νικόλας δεν το βολεύτηκε ούτε στιγμή. Με έναν τέτοιο σύμμαχο,  μόνο κατ’ όνομα, οι 49 γύροι που τους χωρίζουν από τον πρώτο και μόλις οι 2 από τον τρίτο θεωρώ ότι είναι κατόρθωμα…

Στην ιστορία περνά λοιπόν ο 4ος αγώνας endurance του Hellenic Slot Car Club. Κατά την ταπεινή μου γνώμη ήταν ο καλύτερος όλων, αφού κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον σε όλη την διάρκεια του και έχει την μικρότερη διαφορά ανάμεσα στις τέσσερις ομάδες.
Σε 288 λεπτά ή αλλιώς σε 4 ώρες και 48 λεπτά τα αυτοκίνητα και οι οδηγοί  κάλυψαν:
1η θέση, 53 χιλιόμετρα 228 μέτρα με μέσο χρόνο ανά γύρο 9,08 δευτερόλεπτα,  
2η θέση, 52 χιλιόμετρα 332 μέτρα με μέσο χρόνο ανά γύρο 9,24 δευτερόλεπτα,
3η θέση, 51 χιλιόμετρα 912 μέτρα με μέσο χρόνο ανά γύρο 9,32 δευτερόλεπτα,  
4η θέση, 51 χιλιόμετρα 856 μέτρα με μέσο χρόνο ανά γύρο 9,33 δευτερόλεπτα,  

Οι διαφορές ανά θέση:
1η θέση -
2η θέση  πίσω από την πρώτη 4,50 λεπτά περίπου,
3η θέση  πίσω από την δεύτερη  2,15 λεπτά περίπου,
4η θέση  πίσω από την τρίτη  18,35 δευτερόλεπτα!!! περίπου.

Τα 7 και κάτι λεπτά που χωρίζουν τον πρώτο από τον τέταρτο είναι πραγματικά η επιτυχία όλου του αγώνα. Οι θέσεις κρίθηκαν κατά την διάρκεια του τελευταίου δεκαοκτάλεπτου, κάτι που δεν έχει συμβεί σε κανέναν προηγούμενο αγώνα…

Ένα μεγάλο μπράβο στην τριπλέτα των νικητών…
Κύριοι συγχαρητήρια σε όλους και ένα μεγάλο ευχαριστώ για την παρουσία σας.

Μέχρι το επόμενο endurance, ώρα για Rally"