Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ιωάννης Αργυριάδης - Ρομαντικός "Ηλεκτρικός"


Σε ένα φόρεμα μπορούμε εύκολα να παρατηρήσουμε τον όμορφο σχεδιασμό, το ποιοτικό ύφασμα, τα φανταχτερά κουμπιά και σχέδια και πολλές ακόμα λεπτομέρειες που συνθέτουν ένα λαμπερό σύνολο.



Όλα αυτά όμως θα ήταν απλά σκόρπια κομμάτια χωρίς...τι; Χωρίς την κλωστή να τα ενώνει. Τον αφανή ήρωα που κανείς δεν παρατηρεί.

Με την μικρή μας πείρα, θα παρομοιάζαμε το ελληνικό πρωτάθλημα ταχύπλοων σκαφών με το λαμπερό φόρεμα και τον Ιωάννη ως την κλωστή με την οποία είναι ραμμένο.

Είναι ο άνθρωπος που ποτέ δεν θα τον δεις στην πρώτη γραμμή. Στην πρώτη γραμμή των σκαφών, των βάθρων, του εξοπλισμού και της πώρωσης για αγώνες. Είναι πάντα λίγο πιο πίσω, οριακά εκεί που δεν πέφτουν τα φώτα των RC Media. Είναι όμως πάντα εκεί. Κατασκευάζει, δοκιμάζει, βελτιώνει, ξαναδοκιμάζει, επισκευάζει, προσκαλεί φίλους να συμμετάσχουν στη διαδικασία αυτή και δεν παραλείπει να τροφοδοτεί το ελληνικό πρωτάθλημα σκαφών πάντα με κάτι νέο που γαργαλάει και τους υπόλοιπους.


Ακόμα και τώρα, που δεν ανήκει στη διοργάνωση του H.M.B.C. είναι ιδιαίτερα ενεργός στο κομμάτι της ενημέρωσης για τους αγώνες και τα δρώμενα αυτής της όμορφης παρέας που ολοένα και μεγαλώνει. Αλλά ακόμα και εκεί, κυνηγάει τη δική του, προσωπική, αγωνιστική ευχαρίστηση. Όχι το βάθρο, την ευχαρίστηση.


Τρανταχτή απόδειξη, τα σκάφη που χρησιμοποιεί: με ιδιαίτερο σχεδιασμό και σαφώς με μειονέκτημα απέναντι στα άλλα σκάφη. Αλλά δεν ακολουθεί την πεπατημένη, έχει το δικό του γούστο και το δικό του στυλ. Όταν δε, το νερό έχει αναταραχές, τότε τα πράγματα για τον Ι. Αργυριάδη είναι ακόμα πιο δύσκολα και οι προοπτικές για πρόκριση ακόμα μικρότερες.

Αλλά αυτός εκεί. Δεν επιλέγει την στάνταρ λύση. Ακολουθεί τον δρόμο που τον ευχαριστεί και άμα έρθει κανένα μετάλλιο, έχει καλώς. Την ώρα που κάποιοι φεύγουν από τον αγώνα επειδή δεν προκρίθηκαν στον τελικό, ο Γιάννης παραμένει για να συγχαρεί όσους το κατάφεραν, αλλά και όσους στέφθηκαν νικητές.

Ουκ ολίγες φορές τον έχουμε ακούσει να λέει μπράβο στον τελευταίο οδηγό του τελικού κάτι που δεν έχουμε ακούσει από κανέναν άλλο. Και όταν ο αγώνας τελειώσει, και όλοι αρχίζουν να μαζεύουν, τότε εκείνος συνεχίζει. Δοκιμάζει άλλα σκάφη τυπου V, catamaran, hydros γιατί απλά αυτό τον ευχαριστεί. Και αυτόν, αλλά και μερικούς ακόμα τρελαμένους...ηλεκτρικούς!

Επίσης πιστεύουμε (και αυτό είναι το πιο σημαντικό) πως είναι πρότυπο για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει τους αγώνες. Θα μας πείτε: Μα δεν είναι ο καλύτερος. Σωστά, γι αυτό είναι πρότυπο! Αν ένας αρχάριος πάρει ως πρότυπο αγωνιζομένου τον Μπερκέτη, θα τον αποθαρρύνει το ότι μπορεί να μην διαθέτει το οδηγικό του ταλέντο.

Αν πάρει ως παράδειγμα τους Σακαντάρη και Μαόφη, μπορεί να τον τρομάξει η κατασκευαστική τελειότητα που χαρακτηρίζει τα σκάφη τους. Αν πάρει ως πρότυπο τον Λίγκα, θα του λείπει η εμπειρία δεκαετιών πάνω στο αντικείμενο. Από την άλλη, αν πάρει ως πρότυπο οδηγούς που αντιμετωπίζουν συνέχεια βλάβες, οι αγώνες σκαφών θα φαντάζουν στο μυαλό του δαπανηροί και ζημιογόνοι.

Ο Γιάννης λοιπόν είναι ακριβώς στη μέση. Ένα status, που σχεδόν οποιοσδήποτε μπορεί να μιμηθεί. Με τις διακρίσεις αλλά και τις αναποδιές που περιλαμβάνει. Μια τέλεια ζυγισμένη κατάσταση. Το μικρό σκαλοπατάκι στο οποίο μπορεί κάποιος να πατήσει για να πάρει το πρώτο του σκάφος, να κάνει τους πρώτους του αγώνες και να ακολουθήσει μια αξιοπρεπή, ή και μια λαμπρή πορεία.

(Να σημειωθεί πως τα παραπάνω ονόματα είναι κάτι παραπάνω από αξιόλογα στον τομέα των ηλεκτρικών σκαφών και το παρόν άρθρο ουδεμία πρόθεση έχει να τους αμφισβητήσει.)

Δηλαδή τι; Ο Αργυριάδης είναι τόσο καλός; Πάντα για το καλό του ναυτομοντελισμού; Δεν έχει κάνει ποτέ "λαδιά"; Σας λέμε πως φυσικά και έχει κάνει. Και όχι μία φορά αλλά αρκετές. Και πως το ξέρουμε; Είναι απλό, όλοι μας έχουμε κάνει. Κι εσύ αγαπητέ μας αναγνώστη που αυτή τη στιγμή σηκώνεις περιφρονητικά το κεφάλι. Κι εσύ, κι εμείς και όλοι μας! Το 'πιασες;

Αλλά εδώ δεν είμαστε για να φωτίζουμε την λασπωμένη μεριά μιας κατάστασης, αλλά την καθαρή. Δεν ασχολούμαστε με το ότι η κλωστή είναι ένα φθηνό προϊόν, αλλά με το ότι συγκρατεί σε σχήμα το φόρεμα το οποίο είναι πανάκριβο.

Αν φτάσατε διαβάζοντας ως εδώ, συγχαρητήρια για την υπομονή σας γιατί γίναμε φλύαροι. Θα κλείσουμε  λέγοντας σας πως αν θέλετε να ασχοληθείτε με τους αγώνες του H.M.B.C. μην κοιτάτε μόνο εκεί που λάμπει, κοιτάξτε λίγο παραδίπλα. Εκεί θα βρείτε την άκρη για να ξεκινήσετε. Εκεί θα βρείτε το πρότυπο που ονομάζεται Ιωάννης Αργυριάδης.


Σημείωση: Όλα τα παραπάνω αφορούν καθαρά άποψη του minimaniax.gr. Τυχόν διαφωνίες σας μπορείτε να μας αποστείλετε σε ένα μήνυμα, ή ένα mail το οποίο σας δίνουμε το λόγο μας, ότι θα αγνοήσουμε πλήρως.