Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Πρώτη Δοκιμή στο rcXtreme


  Πρωί-πρωί καφεδάκι και κατ' ευθείαν για Κορωπί. Η πίστα θα ήταν άδεια και η φωτογράφιση-δοκιμή-προπόνηση θα ήταν πιο εύκολη υπόθεση. Αλλά που;




  Είχε ήδη πλακώσει κόσμος. Βλέποντας τη νέα διαγράμμιση βέβαια καταλάβαμε το γιατί. Υπερυψωμένη ευθεία κατά 50cm περίπου και στη συνέχεια τρεις δεξιές στροφές τύπου Laguna Seca. Απαλή αριστερή στροφή 180 μοιρών. 'Επειτα ένα μικρο ευθειάκι με ένα ζευγάρι απότομες στροφές αριστερά δεξιά και βουρ για τον ανήφορο που κατέληγε στην τελική ευθεία.

  Καμία σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Οδηγώντας, στις περισσότερες στροφές παρατηρήσαμε ένα απροσδόκητο, ευχάριστο "κράτημα". Από που άραγε προέκυπτε; Οι στροφές έχουν κλίση τύπου Daytona. Μια πολύ μικρή κλίση που κρατούσε τα αυτοκίνητα στο δρόμο ακομα και με περισσότερα χιλιόμετρα.


 Το πιο εντυπωσιακό όμως ήταν η υψομετρική αυξομείωση. Μετά την ευθεία στρίβοντας δεξιά τα αυτοκίνητα στιγμιαία πήδαγαν από το "οδόστρωμα". Τα καλά στημένα προσγειώνονταν στην τροχιά που έπρεπε. Τα λίγο πιο "άστητα" ήταν λες και έκαναν τραμπολίνο. Και άντε τώρα να βρούμε τα σωστά ελατήρια.


 'Οσο για την ανηφόρα, ήταν το βασανιστήριο για μοτέρ-πλακέτες-μπαταρίες. Αύξηση των θερμοκρασιών, μείωση της διάρκειας των μπαταριών ήταν οι επιπτώσεις σε όλους. Εκεί ήταν που έπαιξε ρόλο και το γρανάζωμα.



 Συμπέρασμα: Πέρασαν περίπου 5 ώρες προπόνησης χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι. Μία πίστα σαφώς πιο ενδιαφέρουσα και πιο γρήγορη από την προηγούμενη. Στη συνέχεια θα γίνει και προσθήκη του penalty lane (διαβάστε σχετικά) για τους αγώνες που ακολουθούν, σύμφωνα με τον πιστάρχη Δημήτρη Μπάτρη. Ενα σύνολο που άναψε πάλι τον ανταγωνισμό και τις σκέψεις του τύπου: Σε φτάνω...σε φτάνω...σε φτάνωωω....σε πέρασα...άντε πιάσε με τώρα!


'Ενας από τους οδηγούς μας είπε...