Τέλος για το πρώτο πρωτάθλημα των slot cars στο Hellenic Slot Car Club. Η κατηγορία αυτοκινήτων Group C έχει πλέον αναδείξει πρωταθλητή για φέτος.
Το αναλυτικό report του Χρήστου Νισκόπουλου μας μεταφέρει στον όγδοο, γεμάτο σασπένς αγώνα:
"Το πρώτο πρωτάθλημα του 2014 το Σάββατο που μας πέρασε έλαβε τέλος.
Από τα μέσα Ιανουαρίου μέχρι τα μέσα Μάιου, 8 αγώνες με αυτοκίνητα Group C κράτησαν το ενδιαφέρον των οδηγών. Μάχες, ανατροπές, βελτιώσεις σε κάθε αγώνα. Για πρώτη φορά handicap, με αυτήν την μορφή. Πολλοί ισχυρισμοί ανατραπήκαν. Πολυφωνία στις poll, το ίδιο και στα best.Κατ’ εμέ το καλύτερο πρωτάθλημα που έχουμε ποτέ κάνει…
Πάμε όμως από την αρχή για την περιγραφή του μεγάλου φινάλε…
10 οδηγοί δίνουν το βροντερό παρών με μια μεγάλη απουσία. Τρεις μέρες, πριν τον αγώνα ο Νεραντζής ταλαιπωρείτε από την υγεία του και δυστυχώς δεν είναι στην παρέα μας. Βάση βαθμολογίας δύσκολα να χάσει την τρίτη θέση του podium στο πρωτάθλημα.
Γιαννάκη περαστικά και σιδερένιος…
Τα δοκιμαστικά της αυλαίας στην κόκκινη γραμμή!
Ο τελευταίος πόντος της poll «πάει» στον Πετρή, που είναι ο μόνος που «σπάει» το φράγμα των 8 δευτερολέπτων. Στην δεύτερη θέση ο Πετράν που για πολύ λίγο «κέρδισε» τον αδερφό του (Τίμο). Την πρώτη τετράδα συμπληρώνει ο «Αμερικάνος». Ο μικρός της παρέας (Θάνος) μένει, μετά από καιρό, εκτός…
Μια τετράδα και δυο τριάδες σχηματίζονται και προετοιμάζονται για τον αγώνα.
Όλα έτοιμα και μετά από περίπου 35 λεπτά όλοι έχουν ολοκληρώσει τους πρώτους 35 γύρους.
Στην πρώτη θέση φιγουράρει ο Πέτρος, που θέλει να «κλείσει» πανηγυρικά, αλλά και να απολαύσει έναν αγώνα χωρίς την δυσκολία του handicap που είχε σχεδόν σε όλο το πρωτάθλημα. Σταματά τα χρονόμετρα στα 7,683 και κτίζει διαφορά 11 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Τίμο. Ο Γιωργάρας στην τρίτη θέση, έχει αποδεχτεί μάλλον το τελικό αποτέλεσμα. Μόνο με θαύμα μπορεί να «κλέψει» τον τίτλο από τον Πέτρο.
Στην τέταρτη θέση ο Αμερικάνος που μετά από καιρό έχει μια δυνατή παρουσία, ενώ πίσω του ο Θάνος. Οι πέντε πρώτοι έχουν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους…
Η μεγάλη μάχη όμως γίνεται στις πιο πίσω θέσεις. Σταθεροί και γρήγοροι και οι πέντε τους… Λίγα τα λάθη και έντονος ανταγωνισμός. Ο Σαμούρης έχει ένα μικρό προβάδισμα από τους υπόλοιπους.
Στους 35 γύρους που ακολουθούν, επιβεβαιώνεται το αρχικό σενάριο.
Δυο τρένα έχουν σχηματιστεί. Στον «υπερσιβηρικό» έχουν επιβιβαστεί οι Πέτρος, Τίμος, Γιώργος, Θάνος και Αμερικάνος. Ο Θάνος ξεπέρνα τον Βαγγέλη και βάζει πλώρη για πιο πάνω… Ο Πέτρος συνεχίζει το κρεσέντο και διατηρεί σε διψήφιο νούμερο την διαφορά από τον Τίμο που ακολουθεί. Ο Γιώργος δεν είναι σε καλή μέρα. Δεν αποφεύγει τα λάθη και αναπόφευκτα χάνει επαφή…
Στο «’Οριαν εξπρές» οι επιβιβασμένοι Γαιτάνης, Καπετανάκος, Σαμούρης, Θεολόγος και Βεργανελάκης έχουν την δίκη τους μάχη. Οι θέσεις αλλάζουν χέρια και το ενδιαφέρον του αγώνα στρέφεται εκεί…
Οι συνθήκες το επιτρέπουν (χρονικά αλλά ψυχολογικά). Ανάπαυλα στα μισά, ανάσες για όλους και χαλαρές συζητήσεις…
Στο βινύλιο ξανά για άλλους 35 γύρους.
Στο πρώτο τρενάκι ο Πέτρος έχει διαλύσει κάθε ανταγωνισμό. Τρέχει μόνος του με αντίπαλο τον χρόνο και αρνείται πεισματικά να «παίξει» με τους υπόλοιπους!! Έχει ανεβάσει την διαφορά στα 24!! δευτερόλεπτα από τον δεύτερο… Μπορεί να μην έχουμε τις ανατροπές και το ενδιαφέρον που είχαμε σε προηγούμενους αγώνες αλλά και οι πέντε οδηγούν υποδειγματικά και γρήγορα.
Στο δεύτερο τρενάκι ο Αλέξης κρατά την πρωτοπορία αλλά πλέον έχει το Γιάννη να το καταδιώκει. Ο Ζάφ και ο Αντώνης κάνουν έναν πολύ καλό αγώνα και το μόνο μελανό σημείο είναι η απόδοση του Νικόλα που για μια φορά ακόμη απέχει πολύ από αυτό που μπορεί να δείξει στην πίστα…
Οι τελευταίοι 35 γύροι του αγώνα και του πρωταθλήματος…
Πρώτος και με διαφορά ο Πέτρος. Ολοκληρώνει αγώνα και πρωτάθλημα παραδειγματικά. Σπάει κάθε ρεκόρ (συνολικού χρόνου και best). Αντικρίζει πρώτος την καρό και στέφεται ταυτόχρονα και Πρωταθλητής. Το πάλεψε, το διεκδίκησε, το άξιζε πέρα για πέρα. Σταθερός και γρήγορος σε όλες τις συνθήκες. Έχει ψυχολογία, γνώση, ταχύτητα και ταλέντο… Πετράν από εμένα ένα μεγάλο μπράβο και συγχαρητήρια…
Στην δεύτερη θέση του αγώνα ο Τίμος. Δεν μπόρεσε να καταδιώξει τον αδερφό του και κρατήθηκε μπροστά από τον Γιώργο παλληκαρήσια. Δεν είχε τον χρόνο που θα ήθελε σε δοκιμές όμως σε κάθε αγώνα ήταν και καλύτερος. Και φυσικά αποτελεί πάντα έναν οδηγό υπολογίσιμο με εμπειρία και ψυχραιμία κατά την διάρκεια του αγώνα που τσακίζει κόκαλα..
Στην τρίτη θέση ο Γιώργος. Δεν βρέθηκε σε καλή μέρα και δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο του αγώνα να γίνει απειλητικός. Σε όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος έδωσε ρέστα. Βελτίωσε αυτοκίνητα δικά του αλλά και άλλων, υπήρξε επίσημος χορηγός ελαστικών για πολλούς, έφερε στην επιφάνια αυτοκίνητο που πολλοί θεωρούσαν loser και το έκανε να πρωταγωνιστεί… Και βέβαια κράτησε ζωντανό το όνειρο υποκύπτοντας στο τέλος σε έναν αντίπαλο που ήταν καλύτερος στα σημεία… Γιωργάρα, και σε εσένα ένα μεγάλο μπράβο και συγχαρητήρια για όλα αυτά που προσέφερες μέσα και έξω από την πίστα…
Τέταρτος αντικρίζει την καρό ο Θανούλης. Μικρός σε ηλικία αλλά σε πολλές περιπτώσεις και διαστήματα μεγάλος αντίπαλος. Καλύτερος από ποτέ. Πιο ώριμος, πιο γρήγορος. Μάλλιασε η γλώσσα του μπαμπά του να τον κάνει να χρησιμοποίει και το μυαλό. Είναι εκρηκτικός και θα πρέπει να χαλιναγωγήσει λίγο την επιθετικότητα του. Η ηλικία του όμως τα επιτρέπει και τα δικαιολογεί όλα…
Πέμπτος ο Βαγγέλης. Παρά τις προπονήσεις , τους ανταγωνιστικούς χρόνους που επιτυγχάνει παραμονές, και την εμπειρία που έχει πια δεν μπορεί να αποφύγει λάθη κατά την διάρκεια του αγώνα. Η σταθερότητα νομίζω ότι είναι ο μεγάλος του αντίπαλος και εάν κερδίσει σε αυτή την προσωπική μάχη, τότε σίγουρα θα κάνει πολλούς να ιδρώσουν.
Μεγάλος νικητής του δευτέρου group ο Αλέξης. Έκτος και όχι καταϊδρωμένος. Σε μια κατηγορία που δεν είναι η αγαπημένη του ! πάλεψε με σύμμαχο την σταθερότητα. Και σε κάθε αγώνα που έδωσε το παρόν έφερε κατά την γνώμη μου το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα που μπορούσε, αν αναλογιστεί κανείς το χρόνο που «δαπάνησε» για προπονήσεις και εξέλιξη αυτοκινήτου.
Μια θέση πίσω (έβδομος) ο Γιάννης που σε κάθε αγώνα βελτιώνεται αισθητά, κατεβάζοντας τον προσωπικό χρόνο… Έχει πια σταθεροποιηθεί και είναι πάντα ένας υπολογίσιμος αντίπαλος…
Εντουράς (Ζάφ) και ποδηλάτης- ιστιοπλόος (Αντώνης) βελτίωσαν και βελτιώνονταν αγώνα σε αγώνα. Χωρίς προπόνηση αλλά με πείσμα και με επίμονη. Μάλιστα για τον Αντώνη ήταν ο καλύτερος αγώνας του αποδεικνύοντας έτσι ότι πάλευε όλον αυτόν το καιρό με ένα αυτοκίνητο που δεν τον «βοηθούσε»… Η Porsche των Κουλουρίδηδων του «κάθισε» πολύ καλύτερα.
Ο Νικόλας αποτελεί πονοκέφαλο για τους αναλυτές… ενώ όλοι έκαναν ένα βήμα μπροστά αυτός ξεχώριζε από την μάζα κάνοντας ένα βήμα πίσω. Αγνώριστος στους τελευταίους αγώνες δεν μπόρεσε να ξεδιπλώσει στο βινύλιο όσα ξέρει και μπορεί. Και ένα είναι σίγουρο και αδιαπραγμάτευτο και ξέρει και μπορεί πολλά πολλά περισσότερα.
Η τελική κατάταξη του αγώνα.
Κλείνοντας (όπως το συνηθίζω) θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλους σας. Δεν αποτελεί για μένα μια τυπική διαδικασία. Το αισθάνομαι πραγματικά. Με τιμά πέρα για πέρα η παρουσία όλων σας σε κάθε αγώνα.
Όπως είπα στην αρχή είναι ίσως το καλύτερο πρωτάθλημα που ολοκληρώσαμε. Και αυτό είναι επιτυχία ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!
Όμως ένα μεγάλο προσωπικό μπράβο στον πρωταθλητή Κουλουρίδη Πέτρο, στον δεύτερο Πετρή Γιώργο και στον τρίτο Νεραντζή Γιάννη.
Και επειδή κάθε τι ωραίο που τελειώνει δίνει την θέση του στο επόμενο, το παραμύθι συνεχίζεται..."