Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Hellenic Mini-z Cup 2012-13: Round 2


21 συνολικά αυτοκίνητα έδωσαν το παρόν στο δεύτερο αγώνα του Hellenic Mini-z Cup και 16 οδηγοί συμπλήρωσαν τις τρεις κατηγορίες, Stock Car Expert, Open και Le Man.


Η κατηγορία Stock Car Expert Class είχε την τιμητική της με 10 συμμετοχές. Τα προκριματικά ήταν υπόθεση του Βουδούρη όπου εύκολα πήρε την pole position έχοντας πίσω του τον Πετρούτσι και τον Κοσμίδη όπου έδειχνε να έχει ελπίδες για βάθρο. Στον τελικό οι δύο πρώτοι έκαναν τη διαφορά από τους υπόλοιπους και γύρναγαν την πίστα με διαφορά περίπου 4sec όπου έμεινε ως το τέλος.

Ο Χρυσόμαλλος δεν χρειάστηκε να κοπιάσει για να στείλει τον Κοσμίδη στην τέταρτη θέση και να πάρει την τρίτη. Πολύ κοντά βρισκόταν ο Γεωργιόπουλος στην πέμπτη θέση ενώ ακολουθούσαν οι Σκαλτσάς στην έκτη και ο Μπερκέτης στην έβδομη στην πρώτη τους αγωνιστική επαφή με την πίστα.

Ο Σαριμηχαηλίδης βρέθηκε όγδοος λόγω τεχνικών προβλημάτων και ο race for fun, Κούρος, στην ένατη. Τη δεκάδα έκλεισε ο Αϊβαλιώτης, που αποτέλεσε brand new entry στα mini-z και υπομονετικά δεχόταν τους ενίοτε κανιβαλισμούς των γρηγορότερων οδηγών, χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στη ροή του αγώνα.


Στην Open Car Class υπήρχαν πολλά φαβορί. Στα πρκριματικά οι πρώτες θέσεις του Ζαχαρόπουλου, τον καθιστούσαν ένα από αυτά. Πίσω του θα εκκινούσε ο Πετρούτσι και στην τρίτη θέση ο Χρυσόμαλλος. Κάτι ψιλοεπαφές στην εκκίνηση και τις πρώτες στροφές έφεραν το Χρυσόμαλλο πρώτο και τον Παρδαλάκη δεύτερο όπου τους έπιασε όλους στον ύπνο έχοντας εκκινήσει από την πέμπτη θέση.

Γρήγορα ομως ο Ζαχαρόπουλος βρέθηκε δεύτερος κυνηγώντας την πρωτιά και ο Πετρούτσι τρίτος με λίγο πιο αργό ρυθμό. Τα βλέμματα στράφηκαν στο κυνήγι της πρώτης θέσης με τους πρώτους δύο να έχουν διαφορά περί τα 3sec. Το σασπένς όμως τελείωσε όταν ο Ζαχαρόπουλος έμεινε από μπαταρίες και διέκοψε για να τις αλλάξει.

Τότε ο Πετρούτσι πήρε ξανά τη δεύτερη θέση, ένα λεπτό πριν τη λήξη ο Παρδαλάκης την τρίτη και ο Ζαχαρόπουλος συνέχισε από την τέταρτη θέση. Ο Πολίτης βρέθηκε πέμπτος με αρκετή διαφορά από τον new entry, Μαδιανό στην έκτη θέση ενώ ο Καράμπελας εγκατέλειψε για άγνωστο λόγο, παρ όλο που το αυτοκίνητό του έδειχνε να είναι ίσως το πιο καλοστημένο του αγώνα.

Λιγότερη ένταση τέλος παρουσίασε η Le Man AWC Class όπου με τέσσερις συμμετοχές η πίστα ήταν άνετη για όλους. Στα πρκριματικά ο Χρυσόμαλλος έκανε υποδειγματική οδήγηση παίρνοντας την pole position μπροστά από Μπάτρη, Πολίτη και Πετρούτσι. Στον τελικό η μόνη αλλαγή ήταν ο Πετρούτσι που πέρασε τρίτος μπροστά από τον Πολίτη.

Ο Χρυσόμαλλος συνέχισε την καλή αρχή παίρνοντας άλλη μια πρώτη θέση ενώ ο Μπάτρης κρατήθηκε στη δεύτερη θέση παρ' όλη την ηλικία και τις έννοιες που έχει στο κεφάλι του!

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ


STOCK CAR CLASS
1) Βουδούρης Δημήτρης 100 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 99 Laps
3) Χρυσόμαλλος Βασίλης 97 Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος 94 Laps
5) Γεωργιόπουλος Γιάννης 92 Laps
6) Σκαλτσάς Ανδρέας 87 Laps
7) Μπερκέτης Μιχάλης 83 Laps
8) Σαριμιχαηλίδης Βασίλης 83 Laps (+ 3.3sec)
9) Κούρος Βασίλης 68 Laps
10) Αϊβαλιώτης Γιώργος 54 Laps

OPEN CAR CLASS
1) Χρυσόμαλλος Βασίλης 107 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 104 Laps
3) Παρδαλάκης Μιχάλης 101 Laps
4) Ζαχαρόπουλος Κώστας 100 Laps
5) Πολίτης Σάββας 90 Laps
6) Μαδιανός Στέλιος 80 Laps
7) Καράμπελας Νίκος 58 Laps

LE MAN AWC CLASS
1) Χρυσόμαλλος Βασίλης 107 Laps
2) Μπάτρης Δημήτρης 106 Laps
3) Πετρούτσι Βαλέριος 101 Laps
4) Πολίτης Σάββας 95 Laps

ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- αποτελέσματα γραμματείας και σε έντυπη μορφή αυτή τη φορά
- ρεκόρ συμμετοχών για την Αττική όλα αυτά τα χρόνια
- καμία ένσταση σχετικά με κανονισμούς
- τεχνικός έλεγχος πριν τον αγώνα
- αλληλοβοήθεια μεταξύ οδηγών (π.χ. Κούρος-Χρυσόμαλλος, Καράμπελας-Μπερκέτης)
- που οι οδηγοί δεν ντρέπονταν να μιλήσουν στην κάμερα (θα ακολουθήσει video)

ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

- οδηγοί που δεν σεβάστηκαν το "δεν μιλάμε την ώρα του αγώνα" 
- οδηγοί που δεν σεβάστηκαν το "δεν περνάμε μπροστά από τους υπόλοιπους ενώ αγωνίζονται"
- μεγάλα διαλείμματα μεταξύ προκριματικών και τελικών οδήγησαν σε έναν κουραστικό, με μεγάλη αναμονή αγώνα

RACE GOSSIP

- η παρουσία του Κούρου ήταν κάτι που έλλειπε από τους αγώνες
- ο Μπερκέτης που το βρήκε το mini-z; και πότε το "έφτιαξε" κιόλας;
- ο Βουδούρης ακόμα κερνάει "τσαγάκι" στην stock με 27mhz AM