Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015

X-power IDT και IMT. Μπερδευτήκατε;



Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα η X-power μας τα έκανε λίγο σαλάτα με τα τετρακίνητα μοντέλα της και με τις ονομασίες IDT, IMT, VGA, VHS... χάνει η μάνα το παιδί, και το παιδί τι μάνα.




Ας τα πάρουμε από την αρχή. Το IDT είναι το touring αυτοκίνητο κλίμακας 1/24 που κυκλοφόρησε η X-power και έδωσε νέα πνοή στις micro κατηγορίες on-road αυτοκινήτων.

Το IDT ήταν σαφώς μεγαλύτερο από το κλασικό Mini-z της Kyosho και κατ' επέκταση μη συμβατό με καπάκια της σειράς Autoscale και φυσικά μη αποδεκτό σε αγώνες της κλίμακας των Mini-z.


Και η X-power τι έκανε; Κατασκεύασε ένα IDT κλίμακας 1/27, για να ταιριάζει, και το ονόμασε IMT. Για όσους δε, είχαν "χώσει" μισό μηνιάτικο για να αγοράσουν το IDT, κυκλοφόρησε το σχετικό kit μετατροπής από IDT σε IMT. Δηλαδή από το "μεγάλο" στο "μικρό".


Η κίνηση αυτή προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις από το αγοραστικό κοινό (ή τουλάχιστον, μέρος αυτού) που χαρακτήρισε εξαπάτηση όλο το παραπάνω story. Ότι δηλαδή η X-power προώθησε και πούλησε αβέρτα το IDT, ενώ είχε ήδη σχεδιάσει την κυκλοφορία του ΙΜΤ, το οποίο σαφώς οι περισσότεροι θα προτιμούσαν λόγω κλίμακας.


Η υπομονή είναι αρετή, όπως λέει και ο λαός. Όσοι περίμεναν να δούνε τις εξελίξεις, τώρα πλέον έχουν τη δυνατότητα επιλογής και το μισό μηνιάτικο, το έχουν ακόμα στην τσέπη.

Είναι αυτή μια κίνηση που θα στοιχίσει ακριβά στην X-power; Η πορεία θα δείξει. Είναι όμως κρίμα, διότι η πορεία της εταιρίας μέχρι τώρα ήταν λαμπρή, χάρη στην ποιότητα των προϊόντων της αλλά την πάτησε στο μεγάλο βήμα (κατασκευή δικού της αυτοκινήτου) από λάθος marketing...