Η γωνία camber μπορεί να πάρει τιμές από 0* έως 3.5* αλλά με μια σημαντική διαφορά από τις υπόλοιπες αναρτήσεις: μπορεί να πάρει οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές. Πως στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα μεταβάλλοντας το μήκος μιας αμφίδρομης ντίζας πετυχαίνουμε ρύθμιση ακριβείας; Ε, έτσι γίνεται και εδώ.Να σημειωθεί πως για την αλλαγή του camber δεν απαιτείται αλλαγή των πλυμνών των τροχών (!) κάνοντας ακόμα πιο εύκολη τη ζωή μας.
Η ρύθμιση του ύψους ανάρτησης συνήθως περιορίζεται από την υπερβολική συμπίεση των ελατηρίων. Η εν λόγω ανάρτηση πετυχαίνει να μην συμπιέζονται τα ελατήρια ακόμα και σε "σαυροειδές" ύψος σασί διατηρώντας την συμπεριφορά των ελατηρίων ανεπηρέαστη.Όσο για τη γωνία caster, αυτή είναι το κερασάκι στην τούρτα. Η ρύθμιση της είναι πανεύκολη απλά μετατοπίζοντας τη θέση των άνω ψαλιδιών. Μακάρι να μας ήταν τόσο εύκολη και η πλήρης κατανόηση της γωνίας caster στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Πηγή: x-powerrc.com